Kategori: Laporan Khas

Video: Mak Cik Ghairah Pamer Aksi Erotik


Satu video seorang mak cik tua menjadi tular di laman sosial apabila beliau merakam aksi erotik.

 

Aksi ghairah dirakam selama 1 minit dan dimuatnaik di akaun Facebook milik Ratu Perang ini memaparkan aksi mak cik tersebut ‘mengulum’ sebiji pisang.

 

Dalam video tersebut, mak cik itu memakai pakaian berwarna kuning dan mencolok mata.

 

Turut dirakam seorang warga orang kurang upaya (oku) yang didakwa merupakan suami beliau.

 

Muatnaik video ini nyata menarik minat netizen dan rata-rata daripada mereka mengecam tindakan tersebut.

 

“Ehhh kebabian apakah itu..kalau lawa tak apa gak.ni muka mcm ikan buntal sakit, perot berlipat mcm tayar lori, msti asam keping lama xkna masak,tu yang sangap terokk,”kata Defender Putra Putra.

 

“Nak sangat ber webcam..kan dah kena viral..nasib ko lah makcik..video dah tersebar…lain kali jangan pegang pisang..pegang lah terong,” ujar Razif Petak.

 

“Dah tentu pisang tu lembek nak lagi bagus telan durian biar cepat sedar awak tu manusia ke syaitan,” Mumy Sidah.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


FACEBOOK SUARA TV


TOP POST DAN PAGES

ARKIB BERITA

© Suara TV. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. SuaRa.TV theme by TheJay.