Penyokong Mahathir Sifatkan Azwan Ali Pondan Tua

KUALA LUMPUR – Penyokong tegar bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, menyifatkan pengacara kontroversi, Azwan Ali sebagai pondan tua.

 

Kecaman yang diterima berhubung tindakannya yang sebelum ini menyifatkan Tun Dr Mahathir seperti anjing yang menyalak kerana berterusan mengkritik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

 

“Kalau aku jumpa pondan ni nak je aku tendang dia. Dah tendang bogelkan kasi masuk dalam kandang anjing. Nak tahu anjing tu buat apa kat dia. Rasanya anjing pun nak termuntah tengok muka dia ni,” tulis Yuli Nurman.

 

Menurut Sam Apache pula, “Tengok muka dia macam anjing. Perangai maam anjing bapok gila,”katanya.

 

Khairul Annuar Muhamad berkata, “Inilah betul punya anjing, tak ada nilai pun. Perosak bangsa Melayu,”tulisnya.

 

“Pondan tua bersuara pulak,”tulis Rafik Ali.

 

Terdahulu Azwan turut menyifatkan tindakan bekas pimpinan Umno yang bekerjasama dengan pakatan pembangkang seperti lembu yang bodoh.

 

Tinjauan SuaraTV mendapati rata-rata pengikut artis kontroversi itu turut bersetuju dengan pandangan tersebut sambill menyifatkan tindakan Mahathir telah menyebabkan ekonomi negara menjadi semakin parah.

 

Mahathir dalm satu sidang akhbar khas Jumaat lalu mengumumkan keluar daripada Umno kerana tidak berpuas hati dengan pentadbiran Najib. – SuaraTV

One thought on “Penyokong Mahathir Sifatkan Azwan Ali Pondan Tua

  • March 11, 2016 at 3:31 pm
    Permalink

    Bukan pondan tua tapi pondan dah pencenlah….!!!!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *